miércoles, 18 de abril de 2012

Iniestazo

Avui anava a explicar-vos una mica sobre la flora o fauna italiana, però no ho faré, només faltaria que de cop anant al laboratori em trobés al Rei (Juancar pels amics) buscant esquirolets o tal·lant arbres. El segon que se m'ha passat pel cap ha estat parlar d'economia i de com amagar capital per estafar, ja que es veu que tampoc és punible en aquests temps de bonança i prosperitat econòmica per tothom.
No obstant, quan he entrat a casa i he sentit el Dani fent un solo a la dutxa i cantant Bob Marley (es veu que li ha agafat fort des de que es va comprar un poster seu per "cinque edos") m'ha vingut al cap la tonyina que em vaig menjar ahir.

No hi ha cosa més dolenta en aquest món, a excepció de l'aigua de Portugal. No, els pentinats que ens porta el Cristiano són millors. Sí, un bocata de Nutella i anxoves està més bo. Inclús en Coentrao és millor. Dit això, no puc entendre com un país que no té rei, i que ha estat capaç d'inventar la pizza, la pasta i la màfia no es pot dignar a tenir tonyina decent.

En fi, que d'aquí una estona me'n vaig a fer la prèvia del partit de Champions(suposo que sol perquè tots els Erasmus són merengues i estan a casa amb la mirada perduda) la revàlida d'on va començar tot amb l'Iniestazo, i el posterior Baby-boom. A partir d'avui veurem si el Chelsea segueix amb el seu esperit Mourinhista o segueixen sense saber perdre.



I per últim, però no per això menys important, també desitjar molta sort als meus "paisanos" Txarango que avui debuten en un gran escenari com és l'Apolo 1 per presentar el seu primer disc: Benvinguts al llarg viatge. Una abraçada!

A dopo!!

Gerard

No hay comentarios:

Publicar un comentario